ISPOVIJESTI SILOVANIH BOŠNJAKINJA. NE ZABORAVI, NE OPROSTI!
– iz knjige “Molila sam ih da me ubiju: Zločin nad ženom Bosne i Hercegovine”, Knjiga prva, Savez logoraša Bosne i Hercegovine. Centar za istraživanje zločina, 1999.,stranica 484, ilustrovana.

SVJEDOČENJE PRVO : Gdje ćeš me ovako staru,majka ti mogu biti…
Zločinci Predrag – Pedo Trivun i Goran Mitrašinović u akciji…

Molila sam ih da me ubiju _ 001Molila sam ih da me ubiju _ 002Molila sam ih da me ubiju _ 003

SVJEDOČENJE DRUGO : ISTINA SE NEĆE I NE MOŽE SAKRITI…
Gledala sam lično kada su zapalili kuću Sulje Šore, u kojoj je bilo 12 osoba.Tu je zapaljena i Munira Ramović koja je bila trudna…

Molila sam ih da me ubiju _ 004Molila sam ih da me ubiju _ 005Molila sam ih da me ubiju _ 006Molila sam ih da me ubiju _ 007Molila sam ih da me ubiju _ 008Molila sam ih da me ubiju _ 009Molila sam ih da me ubiju _ 010Molila sam ih da me ubiju _ 011Molila sam ih da me ubiju _ 012

SVJEDOČENJE TREĆE : “PAĆENICI” – SAMO VI IDITE ODAVDE I NIKADA SE OVAMO NEMOJTE VRATITI…
Izabirali su nas upirući u nas prstom : Ti,ti,ti…

 

Molila sam ih da me ubiju _ 013Molila sam ih da me ubiju _ 014Molila sam ih da me ubiju _ 015Molila sam ih da me ubiju _ 016Molila sam ih da me ubiju _ 017

SVJEDOČENJE ČETVRTO : MOLILA IH JE DA JE UBIJU…
Semka je vrištala i molila ih da je ubiju, da joj prekrate muke, da je ne obečaste. Potom smo čuli lupu u baraci, pa dva pucnja. Onda su Semku iznijeli mrtvu i bacili joj tijelo u obližnji šumarak…

Molila sam ih da me ubiju _ 018Molila sam ih da me ubiju _ 019Molila sam ih da me ubiju _ 020Molila sam ih da me ubiju _ 021

– iz knjige “Molila sam ih da me ubiju: Zločin nad ženom Bosne i Hercegovine”, Knjiga prva, Savez logoraša Bosne i Hercegovine. Centar za istraživanje zločina, 1999.,stranica 484, ilustrovana.

Molila sam ih da me ubiju

 

priredio:Kenan Sarač

fotografije:flickr ekranportal13

Komentariši

