ODGOVORI – “čudna jada i Dodika gada” na njegovu : Spreman sam potvrditi izjavu o bošnjačkoj okupaciji Podrinja…
 
U mene mi je i prapračukun dedo rođen i ukopan u Podrinju, a ja sam okupator…U rodnom gradu…Sramota i od “čudna jada i Dodika gada”. Ni izvjesni Međed ne bi sebi dopustio takav gaf. Ovakvim i sličnim pričama su nas naše komšije ubjedili kako smo mi okupatori i došlje, pa su se ovi ranih ‘90. -ih potrudili da nas pobiju i protjeraju…
Izvjesnom “Gadu” i ostalim “Međedima” poručujem : “I ovdje spavaju duše naših predaka”…
POGLEDAJTE GALERIJU FOTGRAFIJA “I ovdje spavaju duše naših predaka!”

 

I ovdje spavaju duše naših predaka _ 011I ovdje spavaju duše naših predaka _ 012I ovdje spavaju duše naših predaka _ 013I ovdje spavaju duše naših predaka _ 014I ovdje spavaju duše naših predaka _ 015I ovdje spavaju duše naših predaka _ 016I ovdje spavaju duše naših predaka _ 017I ovdje spavaju duše naših predaka _ 018I ovdje spavaju duše naših predaka _ 019I ovdje spavaju duše naših predaka _ 020I ovdje spavaju duše naših predaka _ 021I ovdje spavaju duše naših predaka _ 022I ovdje spavaju duše naših predaka _ 023I ovdje spavaju duše naših predaka _ 025I ovdje spavaju duše naših predaka _ 027I ovdje spavaju duše naših predaka _ 026I ovdje spavaju duše naših predakaI ovdje spavaju duše naših predakaa _ 024

 

za one koji ne znaju na fotografijima su detalji iz FOČE, grada koji leži na r'jekama dv'jema. Drini i Ćehotini…

 

priredio:Kenan Sarač

Komentariši

